niedziela, 4 września 2016

Prorok Niecodzienny Nr 4/1975/6 r.



6 komentarzy:

  1. Futerkowy problem Lunatyk! Boskie! Nigdy nie wpadłabym na takie rozwiązanie tej "zagadki", ale w końcu nie jestem dziennikarką Proroka Niecodziennego.
    Nie mogę się doczekać posylwestrowego rozdziało.
    Pozdrawiam Morrigan (dawniej Słodka Wariatka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Współczuję Lunatykowi, ciężko mu będzie się wytłumaczyć, że wcale nie o problem z owłosieniem chodzi, a przynajmniej nie z tym o którym wszyscy myślą ;P
      Dzięki za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich gazetek. To wielka, imponująca kopalnia znakomitych fanfikowych pomysłów, które nie dość, że wydają się niewyczerpane, to jeszcze są kompletnie niepowtarzalne! Tylko Ty coś takiego potrafisz, brawo, brawo, brawo. Gdyby Hogwart miał gazetkę szkolną, to byłaby właśnie ta! Plotki, apele, ogłoszenia drobne, szczypta ironii z jeszcze mniejszą drobiną powagi... No cudo, po prostu.
    Bardzo się cieszę, że nawet Obesus dostał swoją własną wzmiankę, bo to moja ulubiona postać :) Nie mówiąc już o zarzyganym Filchu...
    Prawdziwość przepisu Huncwotów jest mocno podejrzana, ale cóż począć - cenzura.
    Prorok jak zwykle wspaniały, tylko wielka szkoda, że tak rzadko :( Kiedy do nas wrócisz?
    Z pozdrowieniami,
    Eskaryna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Dziękuję za wszystkie miłe słowa, dzięki nim wena się budzi, a czas sam się znajduje do pisania ;P Jestem tu ciągle tylko niestety właśnie tego czasu tak brakuje by publikować tak często jak na początku. Ostatnio dużo wyjeżdżałam, teraz studia i magisterka skutecznie będą trzymać mnie w miejscu, ale znowu one zarezerwują sobie dużo cennego czasu ;P Jakoś to będzie, ja się nie poddaję ;P
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Hej, cześć i czołem :)
    Przeczytałam wszystko :P
    Te Twoje gazetki są genialne!
    I w ogóle opowiadanie świetne :)
    Mam nadzieję, że go nie zawiesiłaś i jeszcze tu wrócisz :*
    Pozdrawiam
    Luella
    (ustaw komentarze z anonima)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Nic nie zawieszam, tylko przerwy pomiędzy publikacjami rozeszły mi się jak stare gatki ;P Dzięki za pokrzepiający komentarz, ustawiłam komentarze z anonima ;)
      Pozdrawiam mocno!

      Usuń